7/12 tisdag

Hej bloggen! Dålig uppdatering av mig, men jag vet inte vad jag skall skriva. Allt rullar på som vanligt här på Geilo. Jag jobbar inte så mycket just nu, men det kommer framåt jul och nyår. Husök (städ) är inte alls så illa som det låter, jag trivs bra på den avdelingen också. Jag är mycket i konferansen när det är gäster där nere också, så mitt jobb är väldigt varierat just nu. I lördags jobbade jag i restaurangen också.

Idag är jag ledig, och det är lisa också. Jag skall vänta en stund till så jag inte råkar väcka henne, men jag tror att backen eller gymmet lockar idag. Jag måste ut, igår var jag hemma heeela dagen, bortsett ifrån en halv timma borta på Vestlia. Idag är det strålande sol, blå himmel och himla kallt - som vanligt! Inte snöat på länge nu det kanske är för kallt för att det ens ska kulla snöa. Konstigt. Men jag trivs. Himla bra.

kärlek / isabella

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jättetack Bella för fint studentkort. Kom idag, tisdag.

2010-12-07 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0