Tillbaka på bloggen

Hej bloggen!
 
Det har blivit ett uppehåll från bloggande, på grund av massor av jobb. Nu tror jag att jag kan vara tillbaka och uppdatera er mer regelbundet. Hoppas inte jag har förlorat alla mina läsare. 
 
Här på Geilo rullar livet på som vanligt. Traineerna har kommit upp och allt går supert. Jag och Daniel har varit på semester i Göteborg en snabbis för att fira Jessicas födelsedag, det var himla mysigt. Vi var även ute och åt lunch med Jonas m familj. Och på onsdag fyller Daniel år. 29.Augusti fyller han 28 år. Hoppas att presenterna jag har beställt på internet hinner komma innan dess, ibland går det superfort och ibland tar det flera dagar. 
 
Det vi mest räknar ner dagarna till nu är våran Spanien tripp, till Maspalomas. Vi har bokat ett jätte fint hotell och jag tror verkligen att vi kommer kunna njuta av sol och bad i lugn och ro, precis som vi vill göra efter allt jobbande. Vi kör upp dagen innan jag sover hos Daniels pappa i Sandefjord, blir mest bekvämt så eftersom planet går tidigt på morgonen den 8e September - alltså om mindra än två veckor!
 
Med denna bilden vill jag ønska alla en FIN søndag!
 
Kram, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0