Dålig uppdatering

Hej alla trogna och fina läsare.

Ursäkta för återigen dålig uppdatering. Jag var i Sverige på semester och nu såhär i "SEMESTERTIDER" (läs. før alla andra) så blir det väääldigt mycket jobb för mig. Jobbar, äter och sover; that's me. Men för att komplettera det så hade jag det sååå skönt i Sverige, och på tisdag kommer Jonas med familj hit upp. Det blir mysigt och för hoppningsvis har vi sommarvädret med oss då.

Idag öser regnet ner här hos oss, och jag jobbar till klockan 17.oo. Imorgon jobbar jag tidigt igen och sen på måndag jobbar jag natt. Ser lite fram emot det faktiskt, för det blir ju sim att jag har måndagen ledigt :-)

Önskar alla en fin dag!

Kram Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0