14.Juni torsdag

Hej Torsdag!

Idag har vädret varit universoms knäppaste. Vaknade till ett kyligt och grått Geilo, som gick över till sol med blå himmel, som sedan blev ööösregn och som nu gått över till strålande sol igen. Jag fattar ingenting jag. Vart är sommaren som vi alla väntat på?

Alla våra gäster han åkt hem och jag har städat lägenheten och planerat alla mina blommor på diverse platser. Fyllt på kylen och bäddat i gästsängen till lillasyster som kommer om fyra dagar. Idag jobbar jag till 23.oo och imorgon börjar jag tidigt. Imorgon eftermiddag skall Emelie fixa mina naglar igen, vilket verkligen behövs. Älskar när hon fixar och skämmer bort mig :-)

Önskar alla en fin torsdag, fyra dagar kvarp å jobb för mig och sen - SEMESTER!!! 


Kram, Isabella  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0