3.juni söndag

Godmorgon Söndag!

Idag vaknade jag av mig själv (!) innan alarmet ringde, vaknade 05.30 och larmet stod på 05.50. Älskar att vakna av mig själv, man blir så mycket piggare än om man blir väckt av alarmet och måste dra sig ur sängen. Drack två koppar kaffe och åt mina nya finn crisp fiber, dom smakar verkligen nyttigt och det räcker med tre så är man mätt. Åt utan pålägg idag, annars brukar jag ha en skiva ost på men inte idag. En banan och ett glas med activia och sen åkte jag till jobbet. Bra start på dagen.

Slutar jobbet vid 15.00, och sen börjar jag i restaurangen klockan 18.30. När jag kommer hem blir det lite tvätt och städning, och middag. Daniel börjar också klockan halv sju vilket passar bra, då äter vi och så släpper jag av honom på Highland när  jag åker till jobbet.
Skönt att vi hinner träffas lite för en gång skull ;-)

Tidig vakt imorgon igen, och sen är jag ledig tisdag och onsdag. Skall bli väldigt skönt, har inte tänkt att planera speciellt mycket dom dagarna. Onsdagen tror jag att vi skulle åka upp till Påls hytta med Bobby så han får leka med hans hund. Annars blir det bara vila och lyx, skönt! 



Såhär ser förpackningen ut, nya här i Norge i alla fall.
Finns dom i Sverige?


Önskar alla en fin söndag!

Kram, Isabella 

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Dom finns i Sverige =) Men vet inte hur länge de funnits... tror dom är rätt så nya här också =)

2012-06-05 @ 08:46:23
Postat av: Sand mellan tårna

Hej och Tack :-)

Ja han gjorde redovisningen på turkiska. Jag pratar absolut inte flytande men förstår en hel del.

ha en bra dag du med :-)

2012-06-07 @ 08:32:58
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0