7.juni torsdag

Hej alla fina läsare!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, IGEN. Har njutit av två dagar ledigt och inte suttit vid datorn över huvud taget. I tisdags sov jag länge, och sen städade och tvättade jag hela dagen, åkte till gymmet och efter det hade vi filmkväll och jag somnade i soffan. Perfekt dag. Igår åkte vi upp till skurdalen och hälsade på Pål och hans hund Brutus. Vi grillade korv och drack kaffe. Satt i solen vid hans hytta. Hur mysigt som helst.

Efter vi varit hos Pål åkte jag och Daniel till affären och händalde grillmat och lite öl, åkte hem och satte oss på balkongen och solade och drack lite öl. Senare på kvällen kom Tobias och Triin över, våra grannar, och grillade med oss. Blev väldigt gott och när solen gått ner vid sisådär 21.30 så gick dom hem och jag gick och la mig och läste lite. Somnade ganska snabbt och vaknade idag pigg och utvilad klockan 05.30, gjorde mannagrynsgröt och kokade kaffe innan jag sminkade mig och åkte till jobbet. idag blir en dubbel dag, imorgon också. Jobbar varje dag nu fram tills jag åker den 19e till Sverige.

Alexandra kommer på natten 18-19e klockan 03.25 så därför blir det att jag stannar en stund in på förmiddagen innan jag åker 19e. Går med henne till skattekontoret vid 10-tiden och ordnar där innan jag åker. Planerar att lämna Geilo vid 11-tiden, då är jag i Varberg senast 19:00 om det inte sker massa trafikkaos på vägen. Å längtar tills jag är hemma hos mormor och morfar igen!

Lite bilder från de senaste två dagarna;


jag och Bobby gick en fin promenad längs fjorden


soffmys


Påls hund Brutus, och Bobby.. storleksskillnad!


Grillning, vi grillade massa kött med men fick ingen bild på det


.. och sen somnade Bobby som en sten!


Önskar alla en FIN torsdag!

Kram, Isabella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0