Kikar bara in och säger hej

Hej alla helg firare!

Hoppas alla alla har en fin och avkopplande helg. Det är i alla fall motsattsen till vad jag har. Jobb, jobb och jobb hela helgen här hos oss. Imorgon kommer Daniels mamma och Mimmi hit till oss och hälsar på, det blir kul med lite avbrått i vardagen. Jag jobbar tidigt imorgon så har kvällen fri, älskar att jag kan styra mitt schema tack vare snälla arbetskollegor. Vi byter och tar varandras pass hit och dit, så det skall vara. Ställa upp, det är viktigt det.

Igår när Daniel kom hem hade han med sig Alexandras namnskylt hem också, nu närmar det sig verkligen. Det är 9 dagar kvar tills hon kommer, och 10 dagar tills jag åker till Sverige. Blir verkligen ombyte. Hon kommer hit, och jag åker dit hon kom ifrån. Knasigt.

Idag ÖS regnar det ute. Verkligen pisseregnar. Bättre det än att det skulle snöa i alla fall. Temperaturen är behaglig, kanske 14 grader. Imorse storhandlade vi och fyllde upp kylen, tråkigt men ett måste om man vill ha mat i kylen. Jag plockade fram de sista hallongrottorna och kola kakorna från frysen nu tills vi skall få besök. Skall nog försöka hinna baka några fler hallongrottor imorgon efter jobbet, går ju så snabbt!


:-)


Kram, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0