Mardrömmar

Varför drömmer man egentligen mardrömmar? Jag har inte drömt på hur länge som helst, och så inatt dök allt upp på en gång. Har drömt så mycket hemskt och obehagligt att jag knappt vågar somna ikväll, usch usch - bort dumma drömmar. Antar att jag sovit oroligt och att det är därför jag är så trött idag. Får hoppas på en bättre natt ikväll.

Sitter och läser lite bloggar, kollar på bilder från sommaren och längtar till midsommar. Det är en STOOOR sol och 17 grader på SMHI's hemsida, hoppas dom har rätt. Jag måste faktiskt erkänna att Jag förtjänar lite sommar när jag åker hem. Jag behöver lite solljus och D-vitamin.






Önskar alla en bra dag, och kom ihåg - Du är speciell, det finns bara en som DU!

Kram, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0