natta

Då har det hunnit bli kvällen, och äntligen skall jag få gå hem och lägga fötterna högt och smålyssna på någon ointressant film och somna snabbt. Somna gott och tungt antar och hoppas jag. Imorgon ringer alarmet återigen 05.50 och jag hoppa hoppas att jag är lika pigg som jag var i morse och har varit hela dagen faktiskt. Det är först nu som tröttheten kom över mig. Första gäspen, check.

Imorgon blir det reception till 15.00 och sen en break till 19.00 då jag börjar i restaurangen. Det blir skönt. Då tror jag att jag skall sova en timma, storhandla och laga middag innan jag skall tillbaka igen. Man måste planera. Tur att jag älskar planering då ;-) Listor och ordning, det är det bästa jag vet. Rörigt och oordning kan vara det mest störande som finns, jag KAN inte slappna av förrän det är ordning. Typiskt. Men vad skönt det är när det är rent, love it!!!


Idag har jag förresten klickat hem födelsedagspresent till lill-prinsen som fyller 4år den 19.juni, precis när jag kommer hem. Hoppas att det är lika kul som det såg ut :-)


Önskar alla en god natt, hörs imorgon!

Kram, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0