Söndag 10. juni, underbara söndag

Godmorgon alla sjusovare.

Söndag idag, vilodagen i veckan. Kan tro att de flesta ligger och sussar gott på kudden just nu, och likaså Daniel och Bobby. Daniel kom hem från jobbet klockan 04.30 idag, stackars. Han jobbade i baren, och sen måste man ju städa och plocka iordning innan man kan gå hem. Idag är han som tur är ledig. Ikväll kommer Maria och Mimmi, och jag tror bestämt att Daniel står för middagen ikväll, carbonara it is.

Nu har alla fem bussarna åkt, och jag skall svara på lite mail. Imorgon börjar jag tidigt igen, så vi kan umgås lite på kvällarna nu när vi har besök. Det går faktiskt helt fint att jobba tidigt, det är bara att släpa sig ur sängen och in i badrummet. Vatten i ansiktet, smink och sen två koppar kaffe i soffan så är jag fit for fight. Samma visa varje morgon.








Önskar alla en lugn och skön söndag!

Kram, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0